42,321 +46797 -4476
Kudos
#1385 (Top 0.4334%)
| Kudos/dag | 10.35 |
| Kudos/reaguursel | 30.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1850 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -344 |
42,321 +46797 -4476
Kudos
#1385 (Top 0.4334%)
| Kudos/dag | 10.35 |
| Kudos/reaguursel | 30.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1850 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -344 |
1,403
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 20 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 13-04-2015 |
| Eerste reactie op | 13-04-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-23 14:18:10 op Jij bent Jeffrey Epstein
Ik en de gemeenschap kunnen ons vinden in jouw reactie.
Mvg, Jo de Jong
10 kudos 2026-06-23 13:12:11 op Zoek de verschillen.
Ik denk ze Weghorst dan beter in een dwangbuis kunnen achterlaten in de kleedkamer.
0 kudos 2026-06-23 09:38:49 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Het is sterk te betwijfelen of jij dat wel in Brussel hebt gezien.
3 kudos 2026-06-23 09:37:44 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Rechts tuig.
9 kudos 2026-06-23 09:32:02 op Mexicanen vergeten nooit #2
Tot nu toe biedt hij alleen zijn excuses aan als het niet meer dan gepast is. Laten we even eerlijk zijn... Het was gewoon een terechte penalty.
2 kudos 2026-06-19 15:27:45 op Lief interviewtje Wim T.
Het Nederlandse kunstlandschap reikt echt wel verder dan kale Jan-Willem die in zijn blote pens verf over zichzelf heen gooit. Het raakt ook grafisch ontwerp (waar Nederland decennia toonaangevend was), mode (G-star, Victor en Rolf zijn groot geworden door de juiste hulp), architectuur, musea (denk niet alleen aan dat ene vage museum, maar ook aan alle Nederlandse meesters die wij echt hier in het land moeten houden), dans, muziek, cabaret, en dan vergeet ik vast nog meer dan de helft van de disciplines. Kunst en cultuur wordt gezien als linkse hobby, maar het raakt iedereen. Ook de rechtse conservatieven die er tegenaan trappen.
45 kudos 2026-06-19 11:19:00 op Lief interviewtje Wim T.
Ik weet zeker dat ik gemind zal worden door velen, maar denk aan deze man, de volgende keer dat je overweegt te stemmen op een partij die wil korten op kunst en cultuur.
17 kudos 2026-06-19 10:42:17 op Dumpert Hitteplan #3
Als je hier niet vrolijk van wordt, dan is het tijd om professionele hulp te zoeken.
13 kudos 2026-06-19 10:40:13 op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
Wat er niet bijstaat, is dat je wel onbeperkt gebruik kan maken van het buffet dat er goed uitziet, maar waarvan eigenlijk alles dezelfde smaak heeft. Daarnaast is het hotel verrijkt met aardappel-etende Russen, die alleen tot leven komen als er een scheut vodka doorheen gaat. Je bent gek als je niet boekt!
30 kudos 2026-06-19 10:38:10 op Opeens weet je het …
Lekker gewerkt dames! Kom, we gaan douchen!
1 kudos 2026-06-19 09:55:15 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Ja, want alles is een complot. In dezelfde theorie, zou Nederland ook kunnen fluiten naar de titel, omdat Virgil kritiek had op de reclamepauzes. Ik bedoel 'drinkpauzes'.
9 kudos 2026-06-16 10:48:07 op Agent, heeft u een duwtje nodig?
Wat ordinair! Waar is dit?
0 kudos 2026-06-09 12:39:04 op Dwaas dondert uit boom
Ah, juni is weer begonnen. De basketballers vallen weer uit de bomen, jongens!
28 kudos 2026-06-04 13:44:36 op Die ene NSB-collega
Eerst de boel opnaaien met drankspelletjes en daarna de politie bellen :)
10 kudos 2026-06-04 09:52:33 op Die ene NSB-collega
Sja, ik heb collega's gehad, waar ik dit ook graag bij had gedaan.
20 kudos 2026-06-02 15:41:39 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Door dit WK ben ik van voetbal gaan houden. De spelers die daar te bewonderen waren, zijn nog steeds mijn helden. Ik weet ook nog dat we die zomer, net als iedere zomer, naar Frankrijk op vakantie gingen en je bij de tolpoortjes een poster kreeg van het Franse elftal met de beker. Ik heb die poster op mijn kamer gehad, tot ik het huis uit ging. In 1998 was alles goed.
19 kudos 2026-06-02 15:36:22 op Volgende keer maar luisteren naar de verkeersregelaars
Wat sta je dan voor lul zeg.
1 kudos 2026-06-01 11:46:07 op Uitbater doet huilie bij PowNed
@piederbsroundabout | 01-06-26 | 10:00: Sja, daar heb je dan ook wel weer een punt. De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
-1 kudos 2026-06-01 09:21:18 op Uitbater doet huilie bij PowNed
*brandt
95 kudos 2026-06-01 09:18:57 op Uitbater doet huilie bij PowNed
We doen allemaal weleens iets stoms. De een wat stommer dan de ander, maar kom op man. Als je iemand bedreigt die zijn emoties op deze manier niet de baas was, moet je echt geen leven hebben. Belachelijke actie van die rooie tegenover het stel dat een bolletje kaas wilde eten, maar kunnen we godverdomme even normaal doen.
3 kudos 2026-06-01 09:11:12 op Eventjes wachten op het kruisende verkeer
Het is niet alsof we in de stad niet kunnen stoppen voor een familie eendjes ;) We zijn niet allemaal compleet verschrikkelijk.
2 kudos 2026-06-01 08:54:03 op Uitzwaaitraining Oranje
Ik heb precies hetzelfde. Ik stelde me laatst eens voor dat dit oranje wereldkampioen zou worden en vroeg me daarbij af of ik dan echt blij zou zijn (spoiler: nee). Stel we worden kampioen, dan staat Noa Lang op zijn eigen zeer matige muziek een dansje te doen op het Museumplein, aangevoerd door Memphis die een grote zonenbril en een Alpacagewaad draagt en Weghorst slaat iedere keer dat hij een halve liter leeg heeft een kruisje. De helft van de gasten in de selectie komen gewoon onsympathiek op mij over.
Ik mis de tijd van Patrick Kluivert, Bergkamp, Davids, de broertje de Boer, Stam, etc.
1 kudos 2026-05-31 13:04:25 op Rapper Sjors optreden bij studenten
@Gekipte_pluk | 31-05-26 | 10:14: Ik denk dat het probleem niet zozeer ligt bij techno (zoals jij stelt) of gabber (zoals NFSWFTW stelt), maar de vercommercialisering van genres die underground horen te zijn.
4 kudos 2026-05-31 12:57:52 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Likes, volgers, eeuwige lege roem zonder enig talent te hebben.
20 kudos 2026-05-28 09:48:28 op Een goede review plaatsen?
Omdat de spanningsboog te ko
6 kudos 2026-05-26 13:16:28 op Warming up voor Defqon.1 in de tuin
@CHUPACABRA213 | 26-05-26 | 13:10: Ik proef de uitgedrukte shagpeuken waarmee ze hun boterham smeren.
2 kudos 2026-05-26 09:58:05 op We worden WERELDKAMPIOEN!!
Bijna ieder WK ooit, waar Nederland aan mee heeft gedaan.
1 kudos 2026-05-26 09:37:06 op Wees eens aardig tegen elkaar
Ik snap je punt, maar aan de andere kant: al het nare dat gebeurt wordt gefilmd, dus ik ben blij dat ik dit soort dingen ook af en toe tegenkom voor een beetje tegenwicht.
18 kudos 2026-05-15 17:00:51 op Even stukje klimmen
Krijg al slappe knieën als ik ernaar kijk.
22 kudos 2026-05-12 21:54:39 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Hoef je geen sorry voor te zeggen.
12 kudos 2026-05-12 21:54:21 op Brandweer Loosdrecht tegengehouden door menigte
Dat ziet er knap achterlijk en dom uit dan.
1 kudos 2026-05-12 19:55:59 op Duitse reaguurder met skills
Ooit zal hij een meisje heel gelukkig maken.
2 kudos 2026-05-12 14:46:46 op Picnic waggie kapen
Wat ben je dan een ongelofelijke, zielige natte tosti. Laat die bezorger gewoon z'n werk doen en heb even 2 minuten geduld.
5 kudos 2026-05-12 14:22:38 op Vuurwerkshow auditie
Helaas is de vuurwerkshow in rook opgegaan.
54 kudos 2026-05-11 16:19:32 op Lokale junk gooit een raam in
Als je goed kijkt, dan zie je dat er enige opzet in het spel is.
-3 kudos 2026-05-11 14:37:29 op Mahalo modderfukker
Ga je gang! Geef jij het voorbeeld maar, dan volgen wij later.
0 kudos 2026-05-10 14:37:44 op Hond in de Seine gevallen
Alle Fransen zijn hetzelfde. Alle 65 miljoen, precies hetzelfde!
Gebaseerd op jouw collega's en de camping waar je ieder jaar met een pot pindakaas naartoe gaat.
0 kudos 2026-05-10 14:31:58 op Coach geeft wedstrijdbespreking
Wat je wil.
0 kudos 2026-05-08 09:55:15 op Gino Pietermaai in krabbels
Wat een gruwelijk goed idee! Dat zou een geweldige aflevering zijn.
7 kudos 2026-05-08 09:48:33 op Ik moet me echt inhouden!
Als dat geen wordt wordt..
7 kudos 2026-05-08 09:42:51 op Stephen Colbert for president?
Ik denk dat ze de tekst van Obama een aantal keer moeten uitleggen aan Trump, voordat hij het snapt. Mogelijk met plaatjes erbij en in woorden van één lettergreep.
43 kudos 2026-05-08 09:32:44 op Raad de keepers van Feyenoord F1
Als je houdt van de Nederlandse taal die op een , opgewekte, losse, lichtzinnige, onbezorgde, vrolijke, onbekommerde, luchthartige, lichtvaardige, onbezwaarde en luchtige manier wordt besproken èn je houdt van bijvoorbeeld synoniemen, dan is deze podcast een aanrader.
0 kudos 2026-05-07 18:50:03 op WWE vader-dochter!
Je kan dan in de min staan, maar ik begrijp je verhaal wel en de impact die het had. Zoiets vergeet je niet meer.
177 kudos 2026-05-07 13:11:33 op WWE vader-dochter!
Wij gingen altijd op vakantie naar Noord-Frankrijk, waar mijn vader op een degelijk strand een boekje lag te lezen en deed alsof hij me niet hoorde roepen.
8 kudos 2026-05-07 09:56:33 op Domme mensen met internet toegang
Je verwoordt precies wat ik dacht.
-19 kudos 2026-05-05 17:08:42 op Op het bevrijdingsfestival in Rotterdam
Ga een keer naar buiten, dan zal je zien dat de boze buitenwereld helemaal niet zo boos blijkt te zijn als je denkt.
4 kudos 2026-05-05 12:02:09 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Ach, wat moet je ermee? Afvoeren en door.
-1 kudos 2026-05-05 11:58:32 op Hoi, mag ik ff tüteren?
Hoezo ademen is voor losers geen tijd te verliezen ok doei
0 kudos 2026-05-05 09:33:45 op Man hoort niet dat er een ambulance achter hem staat met sirene
Zo, jij bent snel van begrip.
-9 kudos 2026-05-05 09:31:18 op Jij mag hier niet fietsen
Ik zie helemaal geen hond.