DumpStats voor de patatgeneratie

42,321 +46797 -4476

Kudos

#1385 (Top 0.4334%)

Kudos/dag 10.35
Kudos/reaguursel 30.16
Meeste kudos op 1 reaguursel 1850
Minste kudos op 1 reaguursel -344

1,403

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.34
Topreaguursels 20
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 13-04-2015
Eerste reactie op 13-04-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 14:18:10 op Jij bent Jeffrey Epstein
Ik en de gemeenschap kunnen ons vinden in jouw reactie.
Mvg, Jo de Jong

10 kudos 2026-06-23 13:12:11 op Zoek de verschillen.
Ik denk ze Weghorst dan beter in een dwangbuis kunnen achterlaten in de kleedkamer.

9 kudos 2026-06-23 09:32:02 op Mexicanen vergeten nooit #2
Tot nu toe biedt hij alleen zijn excuses aan als het niet meer dan gepast is. Laten we even eerlijk zijn... Het was gewoon een terechte penalty.

2 kudos 2026-06-19 15:27:45 op Lief interviewtje Wim T.
Het Nederlandse kunstlandschap reikt echt wel verder dan kale Jan-Willem die in zijn blote pens verf over zichzelf heen gooit. Het raakt ook grafisch ontwerp (waar Nederland decennia toonaangevend was), mode (G-star, Victor en Rolf zijn groot geworden door de juiste hulp), architectuur, musea (denk niet alleen aan dat ene vage museum, maar ook aan alle Nederlandse meesters die wij echt hier in het land moeten houden), dans, muziek, cabaret, en dan vergeet ik vast nog meer dan de helft van de disciplines. Kunst en cultuur wordt gezien als linkse hobby, maar het raakt iedereen. Ook de rechtse conservatieven die er tegenaan trappen.

45 kudos 2026-06-19 11:19:00 op Lief interviewtje Wim T.
Ik weet zeker dat ik gemind zal worden door velen, maar denk aan deze man, de volgende keer dat je overweegt te stemmen op een partij die wil korten op kunst en cultuur.

17 kudos 2026-06-19 10:42:17 op Dumpert Hitteplan #3
Als je hier niet vrolijk van wordt, dan is het tijd om professionele hulp te zoeken.

13 kudos 2026-06-19 10:40:13 op Last minute naar Egypte, first minute naar de voedselbank
Wat er niet bijstaat, is dat je wel onbeperkt gebruik kan maken van het buffet dat er goed uitziet, maar waarvan eigenlijk alles dezelfde smaak heeft. Daarnaast is het hotel verrijkt met aardappel-etende Russen, die alleen tot leven komen als er een scheut vodka doorheen gaat. Je bent gek als je niet boekt!

1 kudos 2026-06-19 09:55:15 op Thomas Tuchel doet oproep aan FIFA
Ja, want alles is een complot. In dezelfde theorie, zou Nederland ook kunnen fluiten naar de titel, omdat Virgil kritiek had op de reclamepauzes. Ik bedoel 'drinkpauzes'.

0 kudos 2026-06-09 12:39:04 op Dwaas dondert uit boom
Ah, juni is weer begonnen. De basketballers vallen weer uit de bomen, jongens!

28 kudos 2026-06-04 13:44:36 op Die ene NSB-collega
Eerst de boel opnaaien met drankspelletjes en daarna de politie bellen :)

10 kudos 2026-06-04 09:52:33 op Die ene NSB-collega
Sja, ik heb collega's gehad, waar ik dit ook graag bij had gedaan.

20 kudos 2026-06-02 15:41:39 op Is dit de beste intro van een WK-game everooit?
Door dit WK ben ik van voetbal gaan houden. De spelers die daar te bewonderen waren, zijn nog steeds mijn helden. Ik weet ook nog dat we die zomer, net als iedere zomer, naar Frankrijk op vakantie gingen en je bij de tolpoortjes een poster kreeg van het Franse elftal met de beker. Ik heb die poster op mijn kamer gehad, tot ik het huis uit ging. In 1998 was alles goed.

1 kudos 2026-06-01 11:46:07 op Uitbater doet huilie bij PowNed
@piederbsroundabout | 01-06-26 | 10:00: Sja, daar heb je dan ook wel weer een punt. De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.

95 kudos 2026-06-01 09:18:57 op Uitbater doet huilie bij PowNed
We doen allemaal weleens iets stoms. De een wat stommer dan de ander, maar kom op man. Als je iemand bedreigt die zijn emoties op deze manier niet de baas was, moet je echt geen leven hebben. Belachelijke actie van die rooie tegenover het stel dat een bolletje kaas wilde eten, maar kunnen we godverdomme even normaal doen.

2 kudos 2026-06-01 08:54:03 op Uitzwaaitraining Oranje
Ik heb precies hetzelfde. Ik stelde me laatst eens voor dat dit oranje wereldkampioen zou worden en vroeg me daarbij af of ik dan echt blij zou zijn (spoiler: nee). Stel we worden kampioen, dan staat Noa Lang op zijn eigen zeer matige muziek een dansje te doen op het Museumplein, aangevoerd door Memphis die een grote zonenbril en een Alpacagewaad draagt en Weghorst slaat iedere keer dat hij een halve liter leeg heeft een kruisje. De helft van de gasten in de selectie komen gewoon onsympathiek op mij over.

Ik mis de tijd van Patrick Kluivert, Bergkamp, Davids, de broertje de Boer, Stam, etc.

1 kudos 2026-05-31 13:04:25 op Rapper Sjors optreden bij studenten
@Gekipte_pluk | 31-05-26 | 10:14: Ik denk dat het probleem niet zozeer ligt bij techno (zoals jij stelt) of gabber (zoals NFSWFTW stelt), maar de vercommercialisering van genres die underground horen te zijn.

1 kudos 2026-05-26 09:37:06 op Wees eens aardig tegen elkaar
Ik snap je punt, maar aan de andere kant: al het nare dat gebeurt wordt gefilmd, dus ik ben blij dat ik dit soort dingen ook af en toe tegenkom voor een beetje tegenwicht.

2 kudos 2026-05-12 14:46:46 op Picnic waggie kapen
Wat ben je dan een ongelofelijke, zielige natte tosti. Laat die bezorger gewoon z'n werk doen en heb even 2 minuten geduld.

-3 kudos 2026-05-11 14:37:29 op Mahalo modderfukker
Ga je gang! Geef jij het voorbeeld maar, dan volgen wij later.

0 kudos 2026-05-10 14:37:44 op Hond in de Seine gevallen
Alle Fransen zijn hetzelfde. Alle 65 miljoen, precies hetzelfde!
Gebaseerd op jouw collega's en de camping waar je ieder jaar met een pot pindakaas naartoe gaat.

7 kudos 2026-05-08 09:42:51 op Stephen Colbert for president?
Ik denk dat ze de tekst van Obama een aantal keer moeten uitleggen aan Trump, voordat hij het snapt. Mogelijk met plaatjes erbij en in woorden van één lettergreep.

43 kudos 2026-05-08 09:32:44 op Raad de keepers van Feyenoord F1
Als je houdt van de Nederlandse taal die op een , opgewekte, losse, lichtzinnige, onbezorgde, vrolijke, onbekommerde, luchthartige, lichtvaardige, onbezwaarde en luchtige manier wordt besproken èn je houdt van bijvoorbeeld synoniemen, dan is deze podcast een aanrader.

0 kudos 2026-05-07 18:50:03 op WWE vader-dochter!
Je kan dan in de min staan, maar ik begrijp je verhaal wel en de impact die het had. Zoiets vergeet je niet meer.

177 kudos 2026-05-07 13:11:33 op WWE vader-dochter!
Wij gingen altijd op vakantie naar Noord-Frankrijk, waar mijn vader op een degelijk strand een boekje lag te lezen en deed alsof hij me niet hoorde roepen.